Vítáme Vás na stránkách neziskové organizace:
SVAZ TĚLESNĚ POSTIŽENÝCH - místní organizace, Studená.

Květen 2012

Dámská jízda 2012

28. května 2012 v 21:05 | JR |  rok 2012
12.5.2012 se pár členek naší organizace zůčastnilo akce Dámská jízda ve Strmilově.

Divadlo "Švagřičky" Počátky

28. května 2012 v 20:46 | JR |  rok 2012
4.5.2012 se 55 nejenom členů naší organizace vydalo autobusem do Počátek na divadelní představení Švagřičky. Jako vždy se divadlo všem účastníkům líbilo.

Vycházka Horní Dvorce 2012

28. května 2012 v 20:43 | JR |  rok 2012
3.5.2012 se 29 lidí - většinou členů MO STP - vypravilo na vycházku na statek do Horních Dvorců.
Historická zemědělská usedlost leží na jižním okraji Přírodního parku Podjavořicko, nedaleko České Kanady. Nabízí výuku jízdy na koních pro začátečníky i pokročilé a vyjížďky do terénu, statek je i jezdeckou stanicí, na vyznačené jezdecké stezce z jižních Čech do kraje Vysočina.
Na statku si lze zakoupit i produkty chovu ovcí v kvalitě bio.

Keramika 26.4.2012

28. května 2012 v 20:20 | JR |  rok 2012
26.4.2012 se sešlo 11 zájemců ze Studené a Strmilova o tvoření v keramické dílně ZŠ Studená. Pod odborným vedením paní učitelky Novotné a vedoucí vychovatelky paní Peltanové jsme tentokrát vyráběli ( byl tam i jeden hoch ze Strmilova) OVEČKY. A mohu z vlastní zkušenosti říct, že jsme se opět pořádně vyřádili.A že se nám ty ovečky povedly!
Děkujeme paním učitelkám za čas, rady a pomoc při tvorbě.
Jenom je škoda, že se nám podaří keramickou dílnu navštívit tak zřídka.

Vycházka kolem Studené

28. května 2012 v 14:31 | JR |  rok 2012
24. 4. 2012 zorganizovali členové výboru MOSTP Studená vycházku nejen pro členy organizace, ale i pro ostatní občany Studené a širokého okolí. Nejisté počasí strach z deště a bouřek neodradilo 23 skalních účastníků, většina členů STP, a s pláštěnkami a malou svačinou se vydalo ve 13.00 hodin od Obecního úřadu Studená, v čele s Mgr. Jindřichem Kejvalem, místostarostou obce Studená a výkonným průvodcem po trase naučné stezky "Poznej kraj pod Javořicí". Odešli jsme směrem na Vrší přes Kameňák, Andulku, Horní Pole, Biocentrum k Domašínu, Rašeliniště Rusko, Rusko v Kopcích, až ke Klatovci. Dále jsme pokračovali po silnici ke Karhovu až k úpravně pitné vody, kde jsme vyslechli povídání o putování vody z Karhova až do našich domovů. Počasí nás nezklamalo, a tak v 17.00 hodin všichni příjemně unaveni seděli u kafíčka ve svých domovech.

Divadlo "Konečně šťastná?"

27. května 2012 v 22:55 | JR |  rok 2012
14.4.2012 se 48 lidí ze Studené a okolí vydalo do Prahy do Divadla ABC na divadelní hru "Konečně šťastná?". Vyrazili jsme autobusem, kterým nás vezl pan Straka. Jeli jsme ráno, takže v Praze jsme měli před divadlem čas navštívit podle zájmů jednotlivců různé pamětihodnosti. Však na fotografiích uvidíte.

Poděkování

17. května 2012 v 13:04 | JR |  O nás
Od obecních úřadů Studená, Panské Dubenky, Jilem, Volfířov, Horní Němčice, Zahrádky a MÚ Strmilov jsme obdrželi na rok 2011 finanční příspěvky, za které jim děkujeme.
Poděkování patří všem členům, kteří se podíleli na zajištění činnosti MO ve prospěch zdravotně postižených. Děkujeme všem členům výboru MO za jejich náročnou a obětavou práci.
Akcí, které jsme v loňském roce uskutečnili, opravdu není málo. Proto oceňujeme práci kolektivu výboru a ostatních dobrovolníků, kteří vynakládají svoje úsilí na to, aby každá akce měla úspěšný průběh. Chceme zdůraznit, že nikdo z nich není finančně odměňován, přestože právě jejich aktivní činností pro STP pomůžou naší neziskové organizaci získat další finanční prostředky, které jsou nutné a nezbytné k úspěšné činnosti organizace a může je využít kdokoliv z vás.
Děkujeme také sponzorům, kteří nám pomáhají s financováním akcí.
A zvláštní dík patří dobré duši, bez které by naše organizace nefungovala tak, jak funguje. Je to naše předsedkyně paní Marie Tyslpretová.
Díky!

Velikonoční posezení 2012

14. května 2012 v 16:03 | JR |  rok 2012
3.4.2012 bylo opět v Hospodě u Šebestů velikonoční posezení. Pobavit se přišlo 60 občanů ze Studené a okolí. K poslechu a tanci hrálo Trio Tondy Bureše.

Členská schůze I 2012 Strmilov

14. května 2012 v 15:48 | JR |  rok 2012
17.3.2012 se konala I.členská schůze v roce 2012 ve Strmilově. S představením své cesty - pěšky do Gruzie - vystoupil pan Trčka ze Slavonic. Přítomno bylo 39 členů a 10 hostů.

Divadlo Rozmarný duch - Počátky

14. května 2012 v 15:40 | JR |  rok 2012
9.3.2012 76 lidí z naší organizace, ale i občané ze Studené a okolí, shlédlo v Počátkách divadelní představení hry angličana Noela Cowarda Rozmarný duch. Představil se nám divadelní spolek AJeTo pod vedením režisérky Jany Kráslové.

Přednáška - Strmilov

14. května 2012 v 14:52 | JR |  rok 2012

23.2.2012 se konala ve Strmilově (nejen pro členy naší organizace) přednáška na téma:"Podivuhodný svět bez bariér a naše příprava na stárnutí", kterou organizovalo město Strmilov.Zúčastnilo se 5 členů a ostatní občané Strmilova, přednášejícím byl ing.Petr Šika z fakulty zdravotních studií Univerzity Plzeň.

Taneček v DPS

3. května 2012 v 15:02 | JR |  rok 2008
16.6.2008 byl "Taneček" v Domě s pečovatelskou službou ve Studené.

Pro zobrazení fotografií klikněte na "Celý článek".