Vítáme Vás na stránkách neziskové organizace:
SVAZ TĚLESNĚ POSTIŽENÝCH - místní organizace, Studená.

Květen 2013

Strmilov - akce Spektrum

31. května 2013 v 14:48 | JR |  rok 2013
30.5.2013 se pár zástupců organizace ze Studené zúčastnilo na pozvání členek ze Strmilova akce v Hotelu Komorník, kde nám byly předvedeny výrobky z bambusového vlákna a některé bylinné výrobky firmy Spektrum. Akce byla celkem zajímavá. Seznámili jsme se s věcmi vyrobenými novou technologií. Je vidět, že vývoj jde mílovými kroky kupředu.

Výlet - jaro 2013

31. května 2013 v 14:25 | JR |  rok 2013
29.5.2013 jsme se vypravili v 6:00 opět dvěma autobusy - bylo nás 64 - na výlet do Vyššího Brodu, Kramolína a Rožmberku. Jeli s námi jak členové MO STP ze Studené a okolních obcí, tak i členové ze Strmilova a několik nečlenů. Výletem nás provázel pan Mgr.Jindřich Kejval, který nás cestou seznamoval s různými zajímavými fakty o místech, kterými jsme projížděli a mysleli si, že ta místa dobře známe. Ve Vyšším Brodu jsme si prohlédli Závišův Kříž uložený v kostele. Odtud jsme se vypravili do obce Lipno , kde jsme vyjeli lanovkou na vrchol Kramolína a vystoupali korunami stromů na rozhlednu, odkud byl nádherný výhled do okolí. Jenom škoda, že se začaly stahovat černé mraky a "pěkně" jsme zmokli. Když jsme se však sešli dole u autobusů, již zase prosvítalo slunce. Vrátili jsme se do Vyššího Brodu, kde byla zastávka na oběd. Poté jsme se vydali do Rožmberka, vystoupali jsme strmou pěšinou nahoru k hradu a někteří se zúčastnili prohlídky hradu, jiní odpočívali na lavičkách. No a potom už jsme se vrátili zpátky domů. Do Studené jsme přijeli v 18:30.
Pro zobrazení fotografií klikněte na " celý článek" .

Gmünd - plavání 22.5.2013

23. května 2013 v 15:47 | JR |  rok 2013
22.5.2013 jsme se vydali do rakouského města Gmünd do Solných lázní. Byla to změna, oproti lázním Třeboň, ale příjemná. I když - pro české důchodce je v cizině přece jen draho. Cesta netrvala dlouho a byli jsme na místě. Areál lázní je skutečně rozlehlý. Různých atrakcí je tolik, že každý z nás si mohl vybrat to, co mu vyhovovalo nejvíce. Vstup jsme měli zaplacený na 4 hodiny, takže času bylo dost. I na svačinu.
Všem se nám v lázních moc líbilo a dohodli jsme se, že si výlet do Rakous v září zopakujeme.
Pro zobrazení fotografií klikněte na "celý článek" .

Telč - vycházka 16.5.2013

18. května 2013 v 14:58 | JR |  rok 2013
16.5.2013 jsme jeli linkovým autobusem do Telče. Pár jedinců jelo auty a zúčastnily se i ženy ze Strmilova.
Za poutavého výkladu paní průvodkyně jsme si prohlédli náměstí a přilehlé památky. Začali jsme kostelem sv. Jakuba, končili jsme rotundou na druhém konci náměstí u brány. Po ukončení prohlídky jsme se vydali krásnou procházkou kolem Štěpnického rybníka ke Kostelu Matky Boží a do dnešního domova důchodců, kde býval dřív městský špitál. Vedení domova nám umožnilo prohlídku Kaple svatého Rocha, kde je jediná dochovaná nástěnná barokní malba v Telči.
Počasí nám opět vyšlo vstříc - ani hic, ani zima. V Telči na náměstí se nás sešlo 41. Domů jsme se vraceli linkovými autobusy, jak to komu vyhovovalo.
Již se těšíme na další výlet.
Pro zobrazení fotografií klikněte na " celý článek".

Májové posezení 2013

14. května 2013 v 20:36 | JR |  rok 2013
14.5.2013 jsme opět prožili pěkné odpoledne v hospodě u Šebestů na "Májovém posezení". Sešlo se nás téměř šedesát a přijeli i hosté ze Strmilova a z Kunžaku. K posezení a k tanci nám opravdu zvesela zahrála hudba AKORD Strmilov. A tentokrát se nenechaly zahanbit ženy ze Strmilova a napekly opravdové mňamky.
A že bylo opravdu veselo, na to se můžete podívat na fotografiích.

Dámská jízda 2013

14. května 2013 v 20:22 | JR |  rok 2013
11.5.2013 jsme se sešly na Dámské jízdě. Začátek byl v 8:00 na parkovišti ve Strmilově. Za naši organizaci se zúčastnily posádky dvou aut. Cestou přes Studenou, Telč, Třebíč a Dačice zpět do Strmilova jsme plnily různé úkoly. Zakončení s hodnocením bylo ve Strmilovském hotelu. Přestože nám nepřálo počasí a občas pěkně sprchlo, krásně jsme si celý den užily.

Keramický kurz - jaro 2013

2. května 2013 v 10:20 | JR |  rok 2013
8.4.2013 se nás sešlo v keramické dílně ZŠ Studená 15. Pod vedením paní učitelky Jany Čechové jsme se pokusili o výrobu misek a džbánů. Jak uvidíte na fotografiích, práce byla úspěšná.
29.4.2013 jsme se sešli opět a ukončili svá díla glazováním.
Nyní je na paní učitelce to nejdůležitější - pečení v keramické peci.
A my už se těšíme na pokračování na podzimním kurzu!!!
Pro zobrazení fotografií klikněte na "celý článek".